ԲԱՆԱՎԵՃԻ՝ ՈՐՊԵՍ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Հիմնաբառեր․-:
բանավեճ, դասավանդման մեթոդ, գիտելիք, քննադատական մտածելակերպ, փաստարկ, թիմային աշխատանք, գնահատում:Ծանոթագրություն
Հոդվածում ներկայացված են բանավեճի՝ որպես դասավանդման մեթոդի առավելությունները, որոնք հնարավորություն են տալիս ուսումնառողին ոչ միայն ձեռք բերել քննարկվող թեմայի վերաբերյալ խոր եւ բազմակողմանի գիտելիքներ, այլեւ անմիջականորեն («այստեղ եւ հիմա») կիրառել այդ գիտելիքը: Ըստ հեղինակի, բանավեճն օգնում է ձեւավորել ակտիվ քաղաքացիական դիրքորոշում, լինել ազնիվ, դրսեւորել հարգանք եւ հանդուրժողականություն: Մեթոդը դասավանդման գործընթացը դիտարկում է որպես գիտելիքի, կարողությունների, հմտությունների եւ ուսումնառուի անձնական հատկանիշների զարգացման գործընթաց, որտեղ դասավանդողը հադես է գալիս այդ գործընթացի ղեկավարի դերում:
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
2016-06-20 — վերբեռնեք 2016-06-20
Ինչպես մեջբերել
Ջոմարդյան Ն. . (2016). ԲԱՆԱՎԵՃԻ՝ ՈՐՊԵՍ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ : . Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (1), 100–107. Retrieved from https://banber.eiu.am/index.php/banber/article/view/24
Հրատարակում
Բաժին
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ