ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԸ ԱՇԱԿԵՐՏԻ ԻՆՔՆԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Авторы

  • Աննա Գաբրիելյան Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2024.1-199

Հիմնաբառեր․-:

ինքնակրթություն, հաղորդակցություն, կարողություն, ուսուցչի դեր, արժեհամակարգ, աշակերտակենտրոն, ուսուցչակենտրոն, դասավանդում։

Ծանոթագրություն

Ներկայումս նախկին հիերարխիկ ուսուցչակենտրոն համակարգից անցում է կատարվում աշակերտակենտրոն ուսուցման համակարգի, որի արդյունքում փոխվում են ուսուցչի դերը և աշակերտի ուսումնառության ձևերը։ Սրա հետ մեկտեղ ամբողջովին վերափոխվում է օտար լեզվի դասավանդման նպատակը։ Եթե օրինակ քերականական-թարգմանական մեթոդի վրա հիմնված օտար լեզվի դասավանդումը, որտեղ ուսուցիչը ստանձնում էր կենտրոնական դեր նպատակահարմար էր օտար լեզվի պասիվ օգտագործմամբ պայմանավորված, ապա այսօր դա ընկալելի և կիրառելի չէ։ Մեր օրերում օտար լեզվի ուսուցումը խրախուսում է հաղորդակցություն։ Այսօր օտար լեզվի ուսուցման գլխավոր նպատակ սահմանելով հաղորդակցությունը, մենք մեզ համար օտար լեզվի դասավանդման ուղենիշ ենք ընտրում դասավանդման հաղորդակցային մեթոդը։ Հաղորդակցությունը իր մեջ ներկայացնում է կյանքի տարբեր ոլորտների հետ առնչություն։ Այս ոլորտները կարող են լինել նոր, անծանոթ կամ դժվարամատչելի աշակերտի համար։ Առօրյա, դպրոցական կյանքում կամ հետագա սոցիալական ինտեգրման համար աշակերտին անհրաժեշտ է արագ ինքնաիրացվել հասարակության մեջ։ Մենք կարծում ենք, որ սրա համար կարևոր է աշակերտի մոտ զարգացնել ինքնակրթության արժեհամակարգը։

Հեղինակի կենսագրությունը

Աննա Գաբրիելյան , Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան

Վ Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի ասպիրանտ

Էլ հասցե՝ anna.gabrielyan1999@gmail.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2024-06-30

Ինչպես մեջբերել

Գաբրիելյան Ա. . (2024). ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԸ ԱՇԱԿԵՐՏԻ ԻՆՔՆԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (1), 199–210. https://doi.org/10.53614/18294952-2024.1-199

Հրատարակում

Բաժին

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ