«CLASSROOM ACTION RESEARCH» ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՂԻՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԻՔ

Авторы

  • Սոնա Հակոբյան Եվրոպական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-134

Հիմնաբառեր․-:

դասավանդող, հետազոտող, գործունեություն, արդյունավետություն, մասնագիտական զարգացում, շարունակական կրթություն

Ծանոթագրություն

Սույն հոդվածում քննում ենք դասավանդողի և դասի արդյունավետությանը վերաբերող որոշ հարցեր, որոնք հընթացս հրամայական են մանկավարժության և դասավանդման մեթոդիկայի ծրագրերի արդիականացման և մասնագիտական զարգացման համար: Վերջին ժամանակներում  այսպես կոչված Classroom Action Research («դասարանային գործունեության հետազոտություն») մոտեցումը  դասավանդման   մասնագետների շրջանակներում դարձել է արդիական ուսումնասիրությունների առարկա դասընթացի և դասավանդման որակի բարելավման համատեքստում։ Այն հանդիսանում է մասնագիտական զարգացման մի մոտեցում, ըստ որի մասնագետները քննում են իրենց իսկ գործունեության տվյալները  և փորձում գտնել բարելավման ուղիներ: Այս մոտեցումն արդեն կիրառվում է գրեթե ողջ աշխարհում, սակայն հայկական իրականության մեջ այն դեռևս նորույթ է,  և նմանատիպ  հետազոտությամբ ուսումնասիրությունները համընդհանուր բնույթ չեն կրում: Մեր նպատակն է ներկայացնել այս մեթոդի արդյունավետությունը և կիրառության անհրաժեշտությունը դասավանդողների մասնագիտական զարգացման համատեքստում: Ըստ այսմ, մեթոդի անհրաժեշտությունը ներկայացված է «ԷՍՕԱՅԻ» անգլերենի միջազգային դպրոցի դասավանդողի փորձի օրինակով։

Հեղինակի կենսագրությունը

Սոնա Հակոբյան, Եվրոպական համալսարան

Եվրոպական համալսարանի Կիրառական լեզվաբանության ամբիոնի վարիչ, «ԷՍՕԱՅԻ» անգլերենի միջազգային դպրոցի հիմնադիր-տնօրեն, բանասիրական գիտությունների թեկնածու

s.hakobyan@eua.am

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2021-09-27

Ինչպես մեջբերել

Հակոբյան Ս. (2021). «CLASSROOM ACTION RESEARCH» ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՂԻՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԻՔ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 134–143. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-134

Հրատարակում

Բաժին

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ

Հեղինակի առավել դիտված հոդվածներ