«COVID-19»-Ի ԲԱՑԱՍԱԿԱՆ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՀ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ՎՐԱ

Авторы

  • Գայանե Թովմասյան Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոն

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2020.1-153

Հիմնաբառեր․-:

զբոսաշրջություն, մարքեթինգ, հյուրանոց, վճարային հաշվեկշիռ, COVID-19, կանխատեսում։

Ծանոթագրություն

Զբոսաշրջիկների թվաքանակը Հայաստանում վերջին տարիներին դրսևորել է աճի միտումներ: Հոդվածում ներկայացվել է զբոսաշրջության ոլորտի հիմնական վիճակագրական տվյալները՝ ներգնա զբո­սաշրջիկների թվաքանակը և վճարային հաշվեկշռի ցուցանիշներն ըստ եռամսյակների, ներքին զբո­սաշրջիկների թվաքանակը, իրականացված մարքեթինգային հիմնական քայլերը Հայաստանում: Կա­տարված վերլուծությունները վկայում են, որ զբոսաշրջությունը Հայաստանում ապագա տարի­նե­րին կունենար աճի միտումներ, եթե չլիներ COVID-19-ի տարածումը, ինչը կրում է համաշխարհային բնույթ, և Հայաստանը չի կարող զերծ մնալ այդ ամենից: Հոդվածում ներկայացվել է COVID-19-ի հնարավոր բացասական ազդեցու­թյունն ինչպես ՀՀ, այնպես էլ այլ երկրների զբոսաշրջության ոլորտի վրա, քննարկվել են մի շարք երկրների և Հայաստանի ձեռնարկած միջոցառումները համավարակի հնարա­վոր բացասական հետևանքների մեղմման նպատակով, կատարվել են նաև որոշակի նախ­նական կանխատեսումներ:

Հեղինակի կենսագրությունը

Գայանե Թովմասյան, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոն

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոնի ավագ հետազոտող, ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի դասախոստնտեսագիտության թեկնածու  

tovmasyangayane@yahoo.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2020-06-26

Ինչպես մեջբերել

Թովմասյան Գ. (2020). «COVID-19»-Ի ԲԱՑԱՍԱԿԱՆ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՀ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ՎՐԱ . Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 153–171. https://doi.org/10.53614/18294952-2020.1-153

Հրատարակում

Բաժին

ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ