ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՏՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՆՈՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ՀԵՏՀԱՄԱՃԱՐԱԿԱՅԻՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆՈՒՄ

Авторы

  • Լիլյա Ավետիսյան Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2023.2-74

Հիմնաբառեր․-:

հրուշակեղենի շուկա, սոցիալական մեդիա մարքեթինգ, ինֆլյուենսեր մարքեթինգ, առցանց գովազդ, քաղցրավենիք, էլեկտրոնային առևտուր:

Ծանոթագրություն

Հոդվածում ներկայացվել են մարքեթինգի արդի միտումները, վերլուծվել է հրուշակեղենի համաշխարհային շուկայի զարգացման դինամիկան ըստ ապրանքատեսակների, տարիքային խմբերի, գնային կատեգորիայի, բաշխման կապուղիների, տարածաշրջանների, ինչպես նաև վերհանվել են մարքեթինգի առանձնահատկությունները հրուշակեղենի շուկայի զարգացման ժամանակակից պայմաններում, ՀՀ հրուշակեղենի շուկայում գործող առաջատար ընկերություններից մեկի՝ «Գրանդ Քենդի»-ի մարքեթինգային գործունեության համակողմանի վերլուծության արդյունքում բացահայտվել են առկա հիմնախնդիրները և առաջարկվել դրանց հաղթահարման հնարավոր ուղիներ:       

Հեղինակի կենսագրությունը

Լիլյա Ավետիսյան, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի Մարքեթինգի ամբիոնի և Եվրասիա միջազգային համալսարանի Կառավարման և ՏՏ ամբիոնի դոցենտ, տնտեսագիտության թեկնածու,

 Էլ. հասցե՝ l.a.avetisyan.l@gmail.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2023-12-29

Ինչպես մեջբերել

Ավետիսյան Լ. . (2023). ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՏՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՆՈՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ՀԵՏՀԱՄԱՃԱՐԱԿԱՅԻՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (2), 74–92. https://doi.org/10.53614/18294952-2023.2-74

Հրատարակում

Բաժին

ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ