ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ ՀՀ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՆԵՐՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-144Հիմնաբառեր․-:
անգլերենը որպես օտար լեզու սովորող աշակերտներ, տարատեսակ վարժանքներ, մեթոդներ, բանավոր խոսքի հմտություններԾանոթագրություն
Մեր օրերում անգլերեն լեզվով հաղորդակցվելը դարձել է խիստ անհրաժետ պայման ոչ միայն սոսկ տվյալ լեզվով հաղորդակցվելու տեսանկյունց այլև՝ բարձր աշխատունակություն ապահովելու։ Անգլերենը որպես օտար լեզու սովորող աշակերտները հաճախ բախվում են մի շարք խնդիրների և մարտահրավերնորի։ Հետևաբար, այդ հաղորդակցական խոչընդոտները լուծելու համար այս համատեքստում անգլերեն լեզվի դասավանդման մեջ առաջնային են դառնում հենց բանավոր խոսքի հմտությունների զարգացումը ճշգրիտ մոտեցումներով։ Սույն մեթոդական աշխատության մեջ շեշտադրվում է լեզվի հաղորդակցական մոտեցումը , որը հենքային է անգլելերենը որպես օտար լեզու սովորողների հաղորդակցական ունակությունները բարելավելու և արդյունավետ մեխանիզմները մշակելու գործընթացում: Հետազոտության ուսումնասիրության համար թիրախային են Հայաստանի Հանրապետության ավագ դպրոցները՝ մասնավորապես Եվրասիա միջազգային քոլեջը և Վարդենիքի ավագ դպրոցը։