ՄԻՋՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԸ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ ԴԱՍԱՎԱՆԴՎՈՂ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ (ՀՈՒՆԱԿԱՆ ԼՍԱՐԱՆԻ ՕՐԻՆԱԿԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ)
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2023.1-180Հիմնաբառեր․-:
միջմշակութային հաղորդակցման կարողականություն, անգլերենը որպես օտար լեզու ուսումնառողներ, իրագործելի և նպաստավոր ռազմավարություններ, միջազգային կարգավորում, ըմբռնում:Ծանոթագրություն
Վերջին տարիներին անգլերեն լեզվի ուսուցման մեջ միջմշակութային հաղորդակցման կարողականությունն առավել մեծ տարածում է ստացել։ Այնուամենայնիվ, մեր օրերում հույժ կարևոր միտում է մասնագետներին իրազեկելու (ICC) միջմշակութային հաղորդակցումը զարգացնելու ռազմավարությունների մասին, որոնք, թերևս, ներառված չեն անգլերենը որպես օտար լեզու ուսումնառողների կրթական ծրագրի համատեքստում։ Սույն հոդվածի շրջանակներում փորձ է արվում ներկայացնելու ՄԿ(ICC) տեսական հիմքերը և գործնական մոդելները՝ որպես հետազոտության հիմք ընդունելով որակական-նկարագրական մեթոդը։Հետազոտության հարցումն իրականացվել է Սալոնիկի Արիստոտելի համալսարանի և Եվրասիա միջազգային համալսարանի Օտար լեզուների և գրականության ամբիոնի ուսանողների հետ։ Ստացված արդյունքները հավաստում են, որ անգլերեն լեզվի ուսումնառողները բավականին իրազեկված են միջմշակութային կարողականության (ICC) ռազմավարություններից, սակայն վերջիններիս գործնական կիրառությունը հիմնականում բացակայում է անգլերենը որպես օտար լեզու դասընթացի ժամանակ։