ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ
Հիմնաբառեր․-:
կարիքներ, խթանվածություն, իրազեկություն, հաղորդակցական մոտեցում, առաջադրանքի հիման վրա ուսուցում, այլ առարկաների բովանդակության և օտար լեզվի միասնական ուսումնառություն։Ծանոթագրություն
Հոդվածում ներկայացվում են անգլերենի դասավանդման ժամանակակից այնպիսի մոտեցումներ, ինչպիսիք են հաղորդակցական մոտեցումը, առաջադրանքների վրա հիմնված ուսուցումը, ինչպես նաև այլ առարկաների բովանդակության և օտար լեզվի միասնական ուսումնառության մոտեցումը: Հիմնական խնդիրն է ներկայացնել դասավանդելու և սովորելու գործընթացի սահմանմանումն ու վերլուծությունը, ինչպես նաև տվյալ գործընթացն ապահավող այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են սովորողների կարիքները, խթանվածությունը ուսումնառության ոճը և դասավանդողների իրազեկությունները (կոմպետենցիաները):
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
2017-06-22
Ինչպես մեջբերել
Հակոբյան Ս. . (2017). ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (1), 105–110. Retrieved from https://banber.eiu.am/index.php/banber/article/view/46
Հրատարակում
Բաժին
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ