ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ

Авторы

  • Սոնա Հակոբյան Եվրասիա Միջազգային Համալսարան

Հիմնաբառեր․-:

կարիքներ, խթանվածություն, իրազեկություն, հաղորդակցական մոտեցում, առաջադրանքի հիման վրա ուսուցում, այլ առարկաների բովանդակության և օտար լեզվի միասնական ուսումնառություն։

Ծանոթագրություն

Հոդվածում ներկայացվում են անգլերենի դասավանդման ժամանակակից այնպիսի մոտեցում­ներ, ինչպիսիք են հաղորդակցական մոտեցումը, առաջադրանքների վրա հիմնված ուսուցումը, ինչպես նաև այլ առարկաների բովանդակության և օտար լեզվի միասնական ուսում­նառության մոտեցումը: Հիմ­նական խնդիրն է ներկայացնել դասավանդելու և սովորելու գործընթացի սահմանմանումն ու վերլուծությունը, ինչպես նաև տվյալ գործընթացն ապահավող այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են սովորողների կարիքները, խթանվածությունը ուսումնառության ոճը և դասավանդողների իրազեկությունները (կոմպետենցիաները):

Հեղինակի կենսագրությունը

Սոնա Հակոբյան , Եվրասիա Միջազգային Համալսարան

Եվրասիա միջազգային համալսարանի  Օտար լեզուների և գրականության ամբիոնի վարիչ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու

 hakobyan04.07@gmail.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2017-06-22

Ինչպես մեջբերել

Հակոբյան Ս. . (2017). ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (1), 105–110. Retrieved from https://banber.eiu.am/index.php/banber/article/view/46

Հրատարակում

Բաժին

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ

Հեղինակի առավել դիտված հոդվածներ