ԵՂԱՆԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԻՄԱՑԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Авторы

  • Անուշ Մարտիրոսյան Եվրասիա Միջազգային Համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-121

Հիմնաբառեր․-:

եղանակավորում, քերականական կարգ, իմաստ, վերաբերմունք իրականությանը, օբյեկտիվ, սուբյեկտիվ

Ծանոթագրություն

Եղանակավորումը համարվում է լեզվաբանության ամենաքննարկված թեմաներից մեկը։ Չնայած այն սկսվել է ուսումնասիրվել  անցյալ դարի կեսերից, այնումանայնիվ այն ունի հարուստ հետազոտական ներուժ, հատկապես դասակարգման խնդրի տեսանկյունից,  քանի որ  առաջ է բերում մի շարք խնդիրներ հետագա վերլուծության և նկարագրության համար։ Դասակարգման մեջ կան բազմաթիվ հակադրություններ, որոնք կապված են օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ եղանակների ճշգրիտ տարբերակումը գտնելու հետ, ինչպես նաև եղանակավորման կարգի պատկանելիության և դրա սահմանման հետ կապված։ Մեր նպատակն է այս խնդիրներին տալ  նոր մեկնաբանություն մեր հոդվածի շրջանակներում:

Հեղինակի կենսագրությունը

Անուշ Մարտիրոսյան, Եվրասիա Միջազգային Համալսարան

ԵՄՀ օտար լեզուների և գրականության ամբիոնի դասախոս, նույն ամբիոնի հայցորդ

anush.martirosyan92@gmail.com 

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2021-09-27

Ինչպես մեջբերել

Մարտիրոսյան Ա. . (2021). ԵՂԱՆԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԻՄԱՑԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 121–133. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-121

Հրատարակում

Բաժին

ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ