ԵՂԱՆԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԻՄԱՑԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-121Հիմնաբառեր․-:
եղանակավորում, քերականական կարգ, իմաստ, վերաբերմունք իրականությանը, օբյեկտիվ, սուբյեկտիվԾանոթագրություն
Եղանակավորումը համարվում է լեզվաբանության ամենաքննարկված թեմաներից մեկը։ Չնայած այն սկսվել է ուսումնասիրվել անցյալ դարի կեսերից, այնումանայնիվ այն ունի հարուստ հետազոտական ներուժ, հատկապես դասակարգման խնդրի տեսանկյունից, քանի որ առաջ է բերում մի շարք խնդիրներ հետագա վերլուծության և նկարագրության համար։ Դասակարգման մեջ կան բազմաթիվ հակադրություններ, որոնք կապված են օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ եղանակների ճշգրիտ տարբերակումը գտնելու հետ, ինչպես նաև եղանակավորման կարգի պատկանելիության և դրա սահմանման հետ կապված։ Մեր նպատակն է այս խնդիրներին տալ նոր մեկնաբանություն մեր հոդվածի շրջանակներում:
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
2021-09-27
Ինչպես մեջբերել
Մարտիրոսյան Ա. . (2021). ԵՂԱՆԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԻՄԱՑԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 121–133. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-121
Հրատարակում
Բաժին
ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ