ԲՐԻՏԱՆԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԵՎ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՀՆՉՅՈՒՆԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԸ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՂՆԵՐԻ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2019.2-166Հիմնաբառեր․-:
Ամերիկյան անգլերեն, Բրիտանական անգլերեն, հնչյունաբանական տարբերություններ, անգլերենը որպես օտար լեզու ուսումնառողներ, տարատեսակ վարժանքներ։Ծանոթագրություն
Դարեր շարունակ լեզուն դիտարկվել է որպես փոփոխական երևույթ, որն ակնհայտորեն փոփոխվում և հարմարեցվում է խոսողների կարիքներին: Այս հանգամանքը հընթացս պայմանավորված է լեզվի հարուստ կենսափորձով, որի հենքով ժամանակի ընթացքում ակնհայտորեն մեծ փոփոխություններ են տեղի ունեցել անգլերենում: Ժամանակակից աշխարհում անգլերենը համարվում է իշխող միջազգային լեզու և համապատասխանաբար դիտարկվում է որպես օրստորե փոփոխվող աշխարհի և գիտության անխուսափելի մասնիկը: Այնուամենայնիվ, անգլերենն ուսումնառողների մեծամասնությունն իրազեկված չէ ամերիկյան անգլերենի և բրիտանական անգլերենի լեզվական խորքային տարբերությունների մասին: Սույն հոդվածը միտված է ներկայացնելու վերոբերյալ երկու անգլերենների հնչյունաբանական տարբերությունները, միևնույն ժամանակ առաջարկելով այս տարբերերությունների դասավանդման որոշակի վարժանքներ և մոտեցումներ, որոնք անխուսափելի է անգլերենը՝ որպես օտար լեզու սովորողների ուսումնական գործընթացից: