ՀԱՐՑՈՒՊԱՏԱՍԽԱՆ ԱՐՏԱՀԱՅՏՈՂ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ԱԿՏԵՐԻ ԼԵԶՎԱԳՈՐԾԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԻ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ԿԱՂԱՊԱՐՈՒՄ

Авторы

  • Սյուզաննա Գրիգորյան Երևանի պետական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2023.2-167

Հիմնաբառեր․-:

գործարար հարցազրույց, խոսքային ակտեր, պերլոկուտիվ ազդեցություն։

Ծանոթագրություն

հարցազրույցներում։ Գործարար խոսույթն, ընդհանուր առմամբ, և գործարար հարցազրույցը (այսուհետ՝ ԳՀՑ) մասնավորապես, դիտում ենք որպես  լոկուտիվ, իլլոկուտիվ, պերլոկուտիվ ակտերի միասնություն, որտեղ կարևորվում է խոսակիցների հաղորդակցական նպատակն ու մտադրությունը, ինչպես նաև գործարարների ներգործությունը լսարանի հետագա ընտրության և գործողությունների վրա։ ԳՀՑ խոսույթի հաղորդակցական կաղապարի  շրջանակներում կատարված խոսքային ակտերի վերլուծությունը թույլ է տալիս պարզել, որ  հարցուպատասխան խոսքահերթում առանցքային կարևորություն է ստանում պերլոկուցիան։ Սույն աշխատությունում բացահայտվում են ԳՀՑ խոսույթում առավել հանդիպող խոսքային ակտերը, որոնք կիրառվում են որպես պերլոկուտիվ ազդեցության հասնելու միջոց։ Պերլոկոտիվ ազդեցությունը գործարար հարցազրույցում գործարարի խոսքային ակտերի միջոցով սպառողների ենթագիտակցության, մտքերի, հույզերի, կարծիքի, ընտրության և հետհաղորդակցական վարքի ցանկալի փոփոխությունն է։  

Հեղինակի կենսագրությունը

Սյուզաննա Գրիգորյան, Երևանի պետական համալսարան

Երևանի պետական համալսարանի ասիստենտ

Էլ. հասցե՝  suzy.grigoryan@ysu.am

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2023-12-29

Ինչպես մեջբերել

Գրիգորյան Ս. . (2023). ՀԱՐՑՈՒՊԱՏԱՍԽԱՆ ԱՐՏԱՀԱՅՏՈՂ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ԱԿՏԵՐԻ ԼԵԶՎԱԳՈՐԾԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԻ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ԿԱՂԱՊԱՐՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (2), 167–179. https://doi.org/10.53614/18294952-2023.2-167

Հրատարակում

Բաժին

ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ