ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ։ ԹԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2019.1-70Հիմնաբառեր․-:
բարձրագույն կրթություն, միջազգայնացում, հետազոտություն, նորարարություններ, գլոբալիզացիա, ռազմավարություն, քաղաքականություն, ընթացակարգ, կարգավորում:Ծանոթագրություն
Հոդվածում քննարկվում է Հայաստանում մեզո (համալսարանական) մակարդակում բարձրագույն կրթության միջազգայնացման ռազմավարական պլանավորման թերությունները և մակրո մակարդակի (ազգային) միջազգայնացման ռազմավարության մշակման հնարավոր ազդեցությունը: Այն բացահայտում է հիմնական խնդիրները և սահմանում բարձրագույն կրթության միջազգայնացման գործընթացում ապագա պլանավորման և արդյունավետության վերաբերյալ առաջարկությունները: Հոդվածը հիմնված է Erasmus+ HARMONY ծրագրի շրջանակներում անցկացված հարցումների և հետազոտությունների արդյունքների վրա`Հայաստանում բարձրագույն կրթության միջազգայնացման, հետազոտության և նորարարության մակարդակով:
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
2019-06-24
Ինչպես մեջբերել
Հարությունյան Հ. . ., & Օհանյան Ա. (2019). ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ։ ԹԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 70–80. https://doi.org/10.53614/18294952-2019.1-70
Հրատարակում
Բաժին
ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ