ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՂՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ

Авторы

  • Արամ Այվազյան ՀՀ քննչական կոմիտե

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2021.2-195

Հիմնաբառեր․-:

ուսումնառություն, ուսուցման արդյունավետություն, պրակտիկ հետազոտություն, գիտամանկավարժական աշխատանք, իրավաբանական կրթության անգլոսաքսոնական և ռոմանագերմանական համակարգեր։

Ծանոթագրություն

Հոդվածում ներկայացվել են, ընդհանրապես, իրականացվող ուսուցման կարևորագույն մանկավարժական, հոգեբանական, տրամաբանական մոտեցումները, որոնց իրագործման, ներդաշնակ համատեղման արդյունքում հնարավոր կլինի հասնել առավելագույն արդյունքի: Կատարվել են մեջբերումներ տարբեր ժամանակների մտավորականների մտքերից: Կարևորվել է ուսումնառության բաղկացուցիչ մասը կազմող պրակտիկ հետազոտության դերն ու նշանակությունը: Միաժամանակ ներկայացվել են իրավաբանական կրթության անգլոսաքսոնական և ռոմանագերմանական համակարգերը, տրվել դրանց բնութագրերը, առանձնահատկություններն ու տարբերություններ՝ կատարելով համապատասխան վերլուծություն և առաջարկություն:

Հեղինակի կենսագրությունը

Արամ Այվազյան, ՀՀ քննչական կոմիտե

ՀՀ քննչական կոմիտեի Կենտրոն և Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների քննչական երկրորդ բաժնի պետ, արդարադատության երկրորդ դասի խորհրդական, Եվրասիա միջազգային համալսարանի իրավագիտության ամբիոնի դասախոս, իրավաբանական գիտությունների թեկնածու

ayvazyan102@mail.ru   

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2021-12-29

Ինչպես մեջբերել

Այվազյան Ա. . . (2021). ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՂՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 2(2), 195–205. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.2-195

Հրատարակում

Բաժին

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ