ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՂՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2021.2-195Հիմնաբառեր․-:
ուսումնառություն, ուսուցման արդյունավետություն, պրակտիկ հետազոտություն, գիտամանկավարժական աշխատանք, իրավաբանական կրթության անգլոսաքսոնական և ռոմանագերմանական համակարգեր։Ծանոթագրություն
Հոդվածում ներկայացվել են, ընդհանրապես, իրականացվող ուսուցման կարևորագույն մանկավարժական, հոգեբանական, տրամաբանական մոտեցումները, որոնց իրագործման, ներդաշնակ համատեղման արդյունքում հնարավոր կլինի հասնել առավելագույն արդյունքի: Կատարվել են մեջբերումներ տարբեր ժամանակների մտավորականների մտքերից: Կարևորվել է ուսումնառության բաղկացուցիչ մասը կազմող պրակտիկ հետազոտության դերն ու նշանակությունը: Միաժամանակ ներկայացվել են իրավաբանական կրթության անգլոսաքսոնական և ռոմանագերմանական համակարգերը, տրվել դրանց բնութագրերը, առանձնահատկություններն ու տարբերություններ՝ կատարելով համապատասխան վերլուծություն և առաջարկություն:
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
2021-12-29
Ինչպես մեջբերել
Այվազյան Ա. . . (2021). ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՂՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 2(2), 195–205. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.2-195
Հրատարակում
Բաժին
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ