ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՕՊՏԻՄԱԼ ՄՈԴԵԼԸ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՄԲ

Авторы

  • Լիլիթ Անտոնյան Խ․ Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2023.1-104

Հիմնաբառեր․-:

մասնագիտական կոմպետենցիա, ռեֆլեքսիվ կոմպետենցիա, տեխնոլոգիական կոնմպետենցիա, մեդիագրադարան, կառավարում, ռեֆլեքսիվ կառավարում, ռազմավարական պլանավորում, մոդել:

Ծանոթագրություն

Սույն հոդվածում փորձ է արվում վերլուծել և ներկայացնել կրթության կառավարման արդյունավետ մոդելները տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (այսուհետ՝ ՏՀՏ) ներդրման և կիրառման տեսանկյունից։ Հետազոտության առարկա են դառնում կրթության կառավարման այն մոդելները, որոնք ձևավորվել են ճանաչողական և կառուցողական տեսությունների շրջանակներում։ Նշված մոդելների ՏՀՏ-ների կիրառման տեսանկյունից կառավարման մոդելների վերլուծության արդյունքում առաջարկվում է դպրոցի կառավարման  օպտիմալ մոդել, որի հիմնական բաղադրիչները՝ կոմպետենցիաները, ռազմավարությունները, տեխնոլոգիաները ընդհանուր գծերով ներկայացվում են սույն հոդվածում։

Հեղինակի կենսագրությունը

Լիլիթ Անտոնյան, Խ․ Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խ Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի մանկավարժության ամբիոնի հայցորդ, Երևանի Ս. Բյուրատի անվան № 125  հիմնական  դպրոցի տնօրեն

Էլ. փոստ: antonyanlilit5@gmail.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2023-06-29

Ինչպես մեջբերել

Անտոնյան Լ. . (2023). ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՕՊՏԻՄԱԼ ՄՈԴԵԼԸ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՄԲ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 104–118. https://doi.org/10.53614/18294952-2023.1-104

Հրատարակում

Բաժին

ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ