ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱԳՐՈՊԱՐԵՆԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
DOI-:
https://doi.org/10.53614/18294952-2024.2-131Հիմնաբառեր․-:
ագրոպարենային մարքեթինգ, շուկայական իրավիճակ, ռիթեյլ մոնիթորինգ, մարքեթինգային կարճատեսություն, բյուջետային սեգմենտ:Ծանոթագրություն
Հոդվածում հետազոտության է ենթարկվել ռազմավարական մարքեթինգի նրբությունները և հիմնավորվել ագրոպարենային համակարգում դրանց կիրառման հնարավորությունները։ Շուկայավարման գծով ստեղծված խնդիրներն ուսումնասիրելով և ձևավորված տենդենցները հաշվի առնելով, ներկայացվել են համապատասխան առաջարկություններ` մարքեթինգային մոդելների տեսքով։ Միջազգային պրակտիկան դիտարկելով և ժամանակակից շուկայի պահանջներից ելնելով մեծ կարևորություն է տրվել ագրովերամշակման ոլորտում եկամուտների գործառնությունների (RevOps) մոդելի ռազմավարական մակարդակով կիրառմանը և մանրածախ (Retail) աուդիտի շարունակական իրականացմանը։ Աշխատանքում անդրադարձ է կատարվել B2C սեգմենտում բրենդների կարևորությանը և սպառողական շուկայում թիրախային լսարանի վրա բրենդինգի առանցքային ազդեցությանը։ Մարքեթինգային տեսանկյունից հատուկ առաջարկություն է կատարվել՝ սննդի արդյունաբերության մեջ օրգանական ու արհեստական մեծ ներգործությամբ դասակարգվող պրոդուկտներին զուգահեռ, որպես այլընտրանքային պրոդուկտ, ներկայացնել և շուկայում դիրքավորել բնական տեխնոլոգիաներով պատրաստված ագրոպարենային արտադրանքը։ Շուկայավարման պրակտիկան հետազոտելով ներկայացվել է ռազմավարական մարքեթինգում բրիֆինգի կազմակերպման այժմյան մեխանիզմները և մարքեթինգային խորհրդատվության բարձրացման ուղիները։
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Հրատարակում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2024 Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի

Այս աշխատանքը արտոնագրված է որպես Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.