ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՑԻԱՆ ՈՐՊԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱՔԱՐ

Авторы

  • Ռաֆիկ Պետրոսյան Եվրասիա Միջազգային Համալսարան
  • Արմինե Չոբանյան ՀՀ փաստաբանների պալատ

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-10

Հիմնաբառեր․-:

սոցիալ- իրավական վեճերի կարգավորում, բանակցություն, միջազգային փորձ, արհեստավարժություն, տեսական և գործնական իմացություն, վերականգնողական մեդիացիա, խաղաղ համագործակցություն։

Ծանոթագրություն

Հոդ­վա­ծի նպատակն է վեր հանել հան­րությանը իրազեկելու մեդիացիայի կառուցակարգերը, որի արդ­յուն­քում, միջազ­գա­յին փորձի համեմատությամբ առաջարկ է արվում մեդիացիան կիրառել դպ­րոց­նե­րում:

Դպրոցներում մեդիացիայի իրականացման անհրա­ժեշ­տու­թ­յունն արժևորելով, ներկայացվել են վերջիններիս հիմնական առանձնահատ­կություն­ները և առա­վե­լու­թյունները:

Հեղինակների կենսագրությունները

Ռաֆիկ Պետրոսյան, Եվրասիա Միջազգային Համալսարան

Եվրասիա միջազգային համալսարանի իրավագիտության ամբիոնի վարիչ, իրավաբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր, ՀՀ վաստակավոր իրավաբան

research.incubator@eiu.am

Արմինե Չոբանյան, ՀՀ փաստաբանների պալատ

ԵՄՀ իրավագիտության ամբիոնի դասախոս, ՀՀ փաստաբանների պալատի անդամ

armmonami@yahoo.com

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2021-09-13

Ինչպես մեջբերել

Պետրոսյան Ռ., & Չոբանյան Ա. (2021). ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՑԻԱՆ ՈՐՊԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱՔԱՐ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1(1), 10–20. https://doi.org/10.53614/18294952-2021.1-10

Հրատարակում

Բաժին

ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ